Lid worden?

Nieuwe leden zijn altijd welkom bij Sport Vereent! Lees eerst even verder...

Voetballen kan alleen met de inzet van veel vrijwilligers

Voor een partijtje voetbal heb je niet alleen spelers nodig, maar ook een heleboel vrijwilligers. Ieder seizoen zoeken wij leiders, trainers, grensrechters en scheidsrechters. Dit hoeft niet ingewikkeld te zijn. Bij onze jeugdteams kun je met een paar aanwijzingen al veel betekenen. Ook zoeken wij ieder seizoen mensen die de lijnen willen kalken, vrijwilligers voor de Grote Club Actie en Oliebollenactie, en commissieleden (kledingcommissie, jeugdcommissie, technische commissie, toernooicommissie) etc.

Als iedereen iets doet, blijft het ook leuk en goed geregeld. Want vele handen maken licht werk. Daarom is vrijwilligerswerk verplicht als jij - of jouw kind wil(t) voetballen bij Sport Vereent. Bij inschrijving geef je aan wat je wilt doen voor de vereniging. Zodra we mensen zoeken, benaderen we mensen via onze vrijwilligerslijst. Let wel, dit is dus niet vrijblijvend. Iedereen draagt een steentje bij, zodat we met z'n allen het voetbal mogelijk maken. Voor jeugdleden onder 16 jaar geven de ouders aan op welke manier zij de club willen ondersteunen.

Heb je bovenstaande informatie gelezen en wil je lid worden als voetballer of steunend lid? Download dan onderstaand bestand. Hierin staat het inschrijvingsformulier en de machtiging voor de contributie of vrijwillige bijdrage. * Een lidmaatschap wordt aangegaan voor een heel seizoen.

Beide formulieren graag inleveren bij onze ledenadministratie:

Sara Vergunst

Oosterwoldseweg 53

8421 RP  Oldeberkoop

of via saravergunst@gmail.com

Nieuw voetballend lid? Vergeet je (digitale) pasfoto niet voor de spelerspas.

Inschrijving en machtiging nieuw lid.pdf
Adobe Acrobat document 484.4 KB