Onze Gouden regels

Op en rondom Sportpark Lunia gelden onze gouden regels. Dit zijn een aantal simpele regels over hoe wij met elkaar omgaan binnen de vereniging. Deze normen en waarden gelden voor iedereen, ongeacht leeftijd of doel van je bezoek aan onze vereniging of bij een tegenstander.

Het bestuur roept iedereen op om zich aan deze regels te houden en elkaar op naleving van deze regels aan te spreken. Want een goed voorbeeld doet goed volgen!

Respect! Voor elkaar, je tegenstander, de leiding, vrijwilligers en alle supporters.

Maak plezier en moedig elkaar aan in positieve zin. Voetballen doe je samen.

Wees sportief: geweld, (verbale) agressie, pesten en discriminatie is onacceptabel op en rondom het sportpark.

Accepteer het gezag van de scheidsrechter en leiding, ook die van de tegenstander.

Wees zorgvuldig met materialen van de vereniging en gooi afval in de afvalbak.

Laat de kleedkamer netjes achter voor spelers die na jou komen.