Onze sponsoren

Sport Vereent wordt door veel bedrijven en ondersteunende leden gesponsord. Hier zijn wij als kleine vereniging erg trots op! Veel lokale bedrijven staan in ons programmaboekje met een advertentie, steunen de club door een reclamebord langs het veld of zijn wedstrijdsponsor van een thuiswedstrijd van het eerste elftal. Speciale vermelding verdient Assurantiekantoor Brandsma; sinds jaar en dag sponsoren zij ons drukwerk.

Wilt u ook een steentje bijdragen, als vrijwilliger, kledingsponsor of financieel? Laat het ons weten en neem contact met onze secretaris over de mogelijkheden.

De Hoofdsponsor voor het eerste elftal is:

Sinds 2015 is Houtdrogerij Friesland BV hoofdsponsor van Sport Vereent. Zij steunen de vereniging zowel met kleding voor het eerste elftal als financieel.

De shirtsponsor van de Sport Vereent OldStars is: