Support Vereent: Voor en door supporters

Support Vereent is dé supportersclub van voetbalvereniging Sport Vereent, voor jong en oud!

Tijdens het voetbalseizoen verzorgen wij de programmaboekjes en de wedstrijdsponsoring van het eerste elftal. Daarnaast steunen wij de vereniging door vrijwilligerswerk en financiële giften voor bijvoorbeeld het tegelpad rondom het veld en de organisatie van het jaarlijkse slotfeest.

Vrijwilligerswerk

De supportersvereniging helpt Sport Vereent waar kan. Iedere thuiswedstrijd van het eerste verzorgen ze de programmaboekjes en een wedstrijdsponsor. Tijdens het seizoen organiseren ze een activiteit voor alle  supporters, bijvoorbeeld een sportquiz of klootschieten. Ook zorgen ze voor een gezellige seizoensafsluiting.

Financiële steun

Onze supporters zijn lid via een jaarlijkse bijdrage van tien euro. Met deze gelden kan Support Vereent verschillende initiatieven binnen de club steunen, zoals een bijdrage aan het tegelpad rondom het hoofdveld of het aanschaffen van nieuwe ballen voor de club. Van en door supporters!

Draag jij voetbalvereniging Sport Vereent een warm hart toe en wil je lid worden van onze supportersclub?

Neem dan contact op met Mart Arndt via 06-27507241.